Բնագիտություն,հայրենագիտություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության, հայրենագիտության բաժնի հղումը։

https://meryanmen.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/
https://meryanmen.edublogs.org/category/%d5%b0%d5%a1%d5%b5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Առանձնացնել այն նախագծերը (բնագիտություն-հայրենագիտություն), որին մասնակցել ես:

պարտիզապուրակ

3.Ինչ ճամփորդությունների ես մասնակցել

Մասնակցել եմ բոլոր մեկօրյա ճամփորդություններին

  • Քաղաքային (քայլարշավ, թանգարան)
  • Մեկօրյա հայրենագիտական
  • Ճամբար (եռօրյա)

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Իհարկե կկարողանամ,արդեն տնկում եմ մեր բակում տսրբեր բույսեր ու բանջարեղեն

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

մասնակցել եմ չորս ֆլեշմոբի

6. Ուսումնա-հայրենագիտական արշավներից (մեկօրյա, բազմօրյա, քաղաքային’ թանգարան, քայլարշավ) որը կառանձնացնեիր և ինչու։

Հնեաբանների թանգարանը,շատ հետաքրքիր էր պեղումները,ես գտա հին բանալի

7. Որտեղ կուզենայիր արշավել, որ այս ուսումնական տարում չարշավեցինք։

Սեվան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *