Տարեվերջյան ամփոփում

Իմ բլոգը ստեղծվել է 2022 թ․ես ունայնպիսի բան որն չկա իմ բլոգում բայց

Ես դա կուղղեմ իմ բլոգում կա հետաքրքիր փաստեր։Իմ բլոգը ինձ շատ դուրե գալիս իմ բլօգի մասին շատ ասելու բան չկա

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:ք

Կրթահամալիրում ես սիրում եմ բակը,որովհետև այնտեզ այնքան՜ ուրախ երեխաներեն ես ու իմ ընկերերը միշտ շատ ուրախենք անցկացնում այտ օրը բակում

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Իմ ընկերուհու անունը Միշել է նա շատ բարի,ուրախ և ընկերասեր աղջիկ է և միշիտ ինձ օգնում է։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Իմ սիրելի նախագիծն էր պեղումներն է այնտեղ շատ հետաքրքիր էր և մենք շատ լավ անցկացրինք այտ օրը։

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Ես կարդացել էի Եղեգնուհի հեքիաթը,Հաչել չիմացող շունը և այլն։ա

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծություն

Իմ սիրած բանաստեղծություննե ես իմ անուշ հայաստանի դա շատ գեղեցիկ և իմ ըգհիաստով բանաստեղծություն է։շա

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ

Իմ սիրելի առարկան էր ռուսերենը,որովհետև ռուսենի դասին մենք անցնումինք եմ շատ հետաքրքիր թեմաներ և փլեշմոբն էր։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։

Ամենալավը ես տիրապետում եմ ռուսերեն լեզուն ես փոքրուց շատեյ ուզում լեթավ ռուսերեն իմանայ ես միշտ նայում եի ռուսերեն մոիթփիլմեր։

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:

Իմ ամենա հաջող նյութն էր ով է ամենաերկար ապրում։

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։

բոլոր թանգարանները

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։

հոոունիսի մեկ

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։

ապրիլի քսանչորս

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:

կսկսեմ ավեկի շատ աշխատել

Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։

բոլոր ուսուցիչներին

Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:

չգիտեմ

Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում

մարմարյա դպրոց

Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ:

ոչ,ես շատ եմ սիրել իմ դպրոցը։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:

Սովորելու և շփվելու համար;

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *